Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sanne Geerts - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sanne Geerts - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Samen met een vriendinnetje (Sascha) mag ik 3 maanden ontdekken hoe het is om te leven en te werken in Bolgatanga, Noord Ghana. Dit doe ik in het kader van mijn afstuderen voor de opleiding fysiotherapie.

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2008

Een hartverwarmend “welkom-thuis”!!!

12 Juni 2008

Ik ben er bijna… maar nog níet helemaal!

01 Juni 2008

Slavernij; levende leiders en lijdende levens

01 Juni 2008

Een bijzondere ontmoeting

30 Mei 2008

Stank voor dank...
Sanne

Samen met een vriendinnetje (Sascha) mag ik 3 maanden ontdekken hoe het is om te leven en te werken in Bolgatanga, Noord Ghana. Dit doe ik in het kader van mijn afstuderen voor de opleiding fysiotherapie.

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 78544

Voorgaande reizen:

09 Maart 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: