Nog één nachtje wakker liggen… - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Sanne Geerts - WaarBenJij.nu Nog één nachtje wakker liggen… - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Sanne Geerts - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje wakker liggen…

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Maart 2008 | Nederland, Bavel

Lieve allemaal,

De laatste dag voor mijn vertrek.. Het begint nu toch wel akelig dichtbij te komen. Aan de ene kant heb ik er ontzettend veel zin in, want nu gaat eindelijk beginnen waar ik al zo lang naar verlang!! Maar het dagenlange wachten en het naderende afscheid breken toch wel op nu. Ik heb me dan wel al een aantal maanden lang voorbereid, maar op sommige dingen kán ik me gewoon niet voorbereiden. Ik wéét dat het er warm is (40 graden op het moment), dat het eten anders is, dat ik geen toilet en douche heb, maar ik kan me nog niet voorstellen hoe dat dat zal zijn. Dit zijn geen dingen waarop ik me kan inlezen, maar wat ik gewoon zal moeten gaan ervaren.

Afgelopen week heb ik ontzettend veel berichtjes, kaartjes, telefoontjes en bezoekjes gehad en dat heeft me heel erg goed gedaan. Ik vond het fijn iets van jullie te horen!! De aandenkjes heb ik ook allemaal ingepakt; het vriendenboekje, de kaart van “Mijn Bende van 5”, het geluksvarkentje, het plakboekje en natuurlijk mijn beschermengeltje! En de rest bewaar ik allemaal goed in mijn gedachten.

En dan zijn we natuurlijk benieuwd naar de sponsoractie. TROMMEL, TROMMEL…. De teller staat nu op € 1.011,43!!! Iedereen ontzettend bedankt voor de donatie. Ik ga er een heel goed doel voor vinden!

De website van waarbenjij.nu ligt momenteel plat, dus waarschijnlijk verschijnt dit berichtje pas als ik al in het vliegtuig zit. Nu ga ik proberen nog wat uurtjes te slapen zodat ik morgen fris kan beginnen aan MIJN avontuur!! Ik hoop dat jullie mijn verhalen blijven volgen en dat jullie mee genieten van mijn belevenissen.

Tot over 13 weekjes!!

Liefs, Sanne

  • 09 Maart 2008 - 21:59

    Joyce Crusio:

    Heej lieve meid,
    Oeps...ik dacht dat je vandaag al weg zou gaan..sorry voor het wakker smsen dan;). Alsnog een hele goede reis, en we horen wel wat als je aangekomen bent he! Je beschermengeltje zorgt er wel voor dat alles goed verloopt, heb je hem toch niet voor niets bij ;):D. Zo ben ik toch een beetje bij je.
    Heel erg veel plezier en super veel succes. Mooi bedrag wat je bij elkaar hebt gehaald!
    Tot heel snel weer.
    Liefs Joyce

  • 09 Maart 2008 - 22:19

    Stijn:

    Hallo allemaal,

    Door een storing bij de website is het bovenstaande bericht later geplaatst dan de bedoeling was. Sanne is als het goed is zojuist geland in Accra (Ghana).

  • 10 Maart 2008 - 06:10

    Lydia:

    Ha Sanne,

    Als het goed is ben je nu in ieder geval in Ghana. Ik hoorde dat het afscheid zwaar viel maar ik hoop dat de vliegreis je is meegevallen.
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Zet hem op!
    Kus, Lydia

  • 10 Maart 2008 - 07:32

    Marion Xxx:

    lieve sanne,

    fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen en wij je stem even hebben mogen horen.
    groetjes aan sacha en ......geniet.
    veel liefs,marion.

  • 10 Maart 2008 - 10:05

    Miranda:

    He Sanne,

    Hoe zijn de eerste indrukken? ik hoop dat je snel je draai kunt vinden zodat het grote genieten kan beginnen. Succes en tot gauw!

    liefs Miran

  • 10 Maart 2008 - 13:58

    Kees:

    Nog even een stevige kroel, flinke kus, klein traantje en dan definitief op weg naar de douane. Even zwaaien, diepe zucht, de rugzak rechtop hoofd omhoog en het avontuur wacht. We weten dat je ondertussen in Accra de zaakjes aan het regelen bent en nu snel naar je plaats van bestemming.
    Veel succes, Kees

  • 10 Maart 2008 - 21:26

    Seb En Joan:

    Hoi Sanne,
    we hoorden (van Lydia) dat je goed bent aangekomen. Hoe was dat? Ik (seb) kan me nog goed herinneren: 's avonds laat aankomen in een warm en stoffig accra, en daar heb je dan heerlijk ijskoude.... alkoholvrije guiness, precies waar je naar snakt.
    Heel veel succes en plezier in Ghana!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Samen met een vriendinnetje (Sascha) mag ik 3 maanden ontdekken hoe het is om te leven en te werken in Bolgatanga, Noord Ghana. Dit doe ik in het kader van mijn afstuderen voor de opleiding fysiotherapie.

Actief sinds 23 Jan. 2008
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 80108

Voorgaande reizen:

09 Maart 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: